UNIQA ubezpieczenia online
Zaloguj

Kampania AXA „Masz moc ratowania życia” wśród najlepszych praktyk społecznych w Polsce

Kampania społeczna firmy ubezpieczeniowej AXA, która uczy, obala mity, promuje gotowość do udzielenia pierwszej pomocy medycznej została uwzględniona w 17. edycji największego w Polsce przeglądu CSR – Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Branża finansowa jest jednocześnie najliczniej reprezentowaną – w raporcie pokazano praktyki 32 firm finansowych, 31 z branży usług, 22 z handlu i 21 z sektora FMCG.

W ramach kampanii „Masz moc” firma AXA we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych prowadziła w 2018 roku kampanię reklamową związaną z pierwszą pomocą. Oprócz reklamy w telewizji przekaz został rozbudowany o media społecznościowe, informacje na stronach AXA i kampanię online. Zarówno w <link https: www.youtube.com _blank>spocie, jak i w serii <link https: www.youtube.com _blank>filmów z udziałem pracowników, które zostały zamieszczone na YouTubie, pokazywano, że wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia aż o 70%. Na stronie <link http: www.maszmoc.pl _blank>www.Maszmoc.pl zamieszczono praktyczne porady oraz e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika. Dotychczas przeszkolono ponad połowę pracowników i współpracowników AXA.
Kampania jest jedną z inicjatyw, poprzez które AXA wypełnia deklarację partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ podpisaną w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju (cel nr 3: Dobre zdrowie i jakość życia).
Więcej o kampanii można przeczytać <link o-nas centrum-informacyjne aktualnosci szczegoly masz-moc-ratowania-zycia-axa-z-nowa-kampania-spoleczna-456 _blank>tu.
Cały raport jest dostępny <link https: odpowiedzialnybiznes.pl publikacje raport-2018 _blank>tu.

Zgłoś sprawę
online
Odnów polisę