UNIQA ubezpieczenia online
Zaloguj

Wielki quiz AXA — AXA w nowej kampanii radiowej zachęca: "sprawdź nas"

Dziś, 6 lutego, wystartowała nowa kampania radiowa firmy ubezpieczeniowej AXA „Wielki quiz AXA”. Pierwsze spoty (linki w tekście) promują usługi agentów, możliwość kalkulacji składki przez internet, zniżkę na ubezpieczenie mieszkaniowe i usługi assistance realizowane w 30 minut.

- Główna idea kampanii to zachęta do przetestowania AXA na różnych polach: naszego internetowego kalkulatora składek, obsługi agentów z nami współpracujących, naszych produktów, które dla klientów AXA oferujemy z dodatkową zniżką i zwrócenie uwagi na nasz serwis, głównie szybką likwidację szkód i pomoc assistance. Ponieważ jesteśmy pewni, że jesteśmy w tym dobrzy, to zachęcamy: „sprawdź nas” - mówi Filip Aszendorf, dyrektor departamentu zarządzania marką i doświadczeniem klienta w AXA.

W drugiej odsłonie kampanii AXA będzie reklamować atrakcyjne dodatki do ubezpieczeń, które z jednej strony mają wspierać sprzedaż, ale z drugiej edukują z zakresu dostępnych ubezpieczeń i pokazują szeroką ofertę AXA. Jeden ze spotów będzie również kontynuacją kampanii społecznej „Masz Moc”, w którym AXA przypomni o pierwszej pomocy i utrwali prawidłową sekwencję odruchów: odchyl głowę, sprawdź oddech, zadzwoń pod 112 i uciskaj klatkę.

Kampanię przygotowała agencja Saatchi&Saatchi IS, media zaplanowała Arena Media.  Reklamy będą emitowane w stacjach Grupy Eurozet i Grupy RMF.

Zgłoś sprawę
online
Odnów polisę