Formularze OFE - przeniesienie środków i inne

Formularze do pobrania

Formularze do pobrania

Wniosek o zmianę danych w rachunku UNIQA OFE

Jeśli chcesz zaktualizować swoje dane osobowe lub dane beneficjentów, prześlij do nas wniosek o zmianę z Twoim odręcznym podpisem.

 

Wniosek znajduje się tutaj

 

Wypełniony dokument prześlij e-mailowo na adres zmianadanych.ofe@uniqa.pl.

 

Możesz go również przesłać listownie na adres:
UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. 
Chłodna 51
00-867 Warszawa

Wybierz jedną, najdogodniejszą formę zgłoszenia: za pośrednictwem e-maila lub korespondencyjnie.

 

Zmiana danych zostanie zrealizowana do 5 dni – poinformujemy Cię o tym SMS-em.

RozwińZwiń

Oświadczenia

Oświadczenia do zgłoszenia śmierci Członka OFE.

Oświadczenie, które potwierdza rodzaj wspólności majątkowej ze współmałżonkiem

Oświadczenie o stosunkach majątkowych w trakcie trwania małżeństwa do czasu rozwodu

Oświadczenie współmałżonka, który po rozwodzie nie podzielił środków na rachunku OFE zgromadzonych w czasie ustawowej wspólności majątkowej

Oświadczenie o sposobie wypłaty środków

Oświadczenie o prawnej opiece nad niepełnoletnim beneficjentem lub niepełnoletnim spadkobiercą

Oświadczenie dotyczące wypłaty gotówkowej z rachunku otwartego w trybie art. 128

RozwińZwiń

Formularz reklamacji do ZUS

Formularz reklamacji do informacji o stanie konta osoby ubezpieczonej.

Formularz reklamacji do ZUS

RozwińZwiń