Formularze OFE - przeniesienie środków i inne
Formularze do pobrania
Wniosek o zmianę danych w rachunku UNIQA OFE
Jeśli chcesz zaktualizować swoje dane osobowe lub dane beneficjentów, prześlij do nas wniosek o zmianę z Twoim odręcznym podpisem.
Wniosek znajduje się tutaj
Wypełniony dokument prześlij e-mailowo na adres zmianadanych.ofe@uniqa.pl.
Możesz go również przesłać listownie na adres:
UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
Chłodna 51
00-867 Warszawa
Wybierz jedną, najdogodniejszą formę zgłoszenia: za pośrednictwem e-maila lub korespondencyjnie.
Zmiana danych zostanie zrealizowana do 5 dni – poinformujemy Cię o tym SMS-em.
Oświadczenia
Oświadczenia do zgłoszenia śmierci Członka OFE.
Oświadczenie, które potwierdza rodzaj wspólności majątkowej ze współmałżonkiem
Oświadczenie o stosunkach majątkowych w trakcie trwania małżeństwa do czasu rozwodu
Oświadczenie współmałżonka, który po rozwodzie nie podzielił środków na rachunku OFE zgromadzonych w czasie ustawowej wspólności majątkowej
Oświadczenie o sposobie wypłaty środków
Oświadczenie o prawnej opiece nad niepełnoletnim beneficjentem lub niepełnoletnim spadkobiercą
Oświadczenie dotyczące wypłaty gotówkowej z rachunku otwartego w trybie art. 128
Formularz reklamacji do ZUS
Formularz reklamacji do informacji o stanie konta osoby ubezpieczonej.
Formularz reklamacji do ZUS