Dla kogo jest to ubezpieczenie

Dla kogo jest to ubezpieczenie

To ubezpieczenie przygotowaliśmy z myślą o:

  • przedsiębiorcach, dla których ważne jest zdrowie pracowników
  • pracownikach, którzy chcą mieć dostęp do świadczeń zdrowotnych wtedy, kiedy są potrzebne.

Ubezpieczonym może być osoba od 16 do 70 lat. Możemy również objąć ochroną współmałżonka lub partnera oraz dzieci pracownika.

Korzyści dla pracodawcy

Korzyści dla pracodawcy

Możesz przyczynić się do skrócenia nieobecności pracowników z powodu ich choroby lub uszczerbku poprzez zapewnienie im dostępu do usług zdrowotnych.

Możesz wliczyć składkę ubezpieczeniową, którą finansujesz w koszty uzyskania przychodu.

Uatrakcyjnisz pakiet benefitów pracowniczych –  to dodatkowy argument przy rekrutacji i motywacji pracowników.

Podniesiesz poziom zaufania do siebie jako pracodawcy, dla którego ważne jest zdrowie pracowników. 

Możesz zaoferować swoim pracownikom pełny zakres ochrony życia i zdrowia u jednego ubezpieczyciela.

Korzyści dla pracownika

Korzyści dla pracownika

Otrzymują dostęp do świadczeń zdrowotnych wtedy, kiedy są im one potrzebne.

Mają możliwość objąć opieką zdrowotną swoich najbliższych.

Otrzymują nielimitowany dostęp do telekonsultacji i konsultacji stacjonarnych z internistą, lekarzem rodzinnym i specjalistami.

Mogą skorzystać z szerokiego zakresu badań, m.in. badań laboratoryjnych, RTG, USG, tomografii komputerowej czy rezonansu.

Mogą raz w roku zrobić badania profilaktyczne bez skierowania.

Dlaczego warto

Dlaczego warto

Twoi pracownicy otrzymają wygodny i szybki dostęp do świadczeń zdrowotnych, które realizuje nasz partner medyczny w placówkach w całym kraju.

Ubezpieczenie zapewnia:

  • telekonsultacje z lekarzami:
    - z internistą i pediatrą przez całą dobę najpóźniej w ciągu 4 godzin od zgłoszenia,
    - z innymi specjalistami w ciągu 3 dni roboczych,
  • stacjonarne konsultacje z internistą, lekarzem rodzinnym i pediatrą w ciągu 2 dni roboczych,
  • stacjonarne konsultacje specjalistyczne (nie wymagają skierowania) w ciągu 5 dni roboczych,
  • dostęp do badań, które umożliwią postawienie diagnozy i rozpoczęcie leczenia,
  • badania profilaktyczne raz w roku bez skierowania,
  • konsultacje z psychologiem i psychiatrą zgodnie z wybranym wariantem.

Twoi pracownicy będą mieli dostęp do szerokiego zakresu badań, m.in. badań laboratoryjnych, RTG, USG, tomografii komputerowej czy rezonansu magnetycznego, a dodatkowo raz w roku mogą skorzystać z badań profilaktycznych bez skierowania.

Zakres ubezpieczenia

Zakres ubezpieczenia

  • Ubezpieczenie możesz kupić w 3 formach.

Forma indywidualna

Ubezpieczasz tylko siebie

Forma rodzinna

Ubezpieczasz siebie, współmałżonka albo partnera oraz dzieci

Forma partnerska

Ubezpieczasz siebie i współmałżonka albo partnera, bądź siebie i dziecko.

  • Możesz wybrać podstawowy lub rozszerzony wariant ubezpieczenia. Różnią się one zakresem świadczeń zdrowotnych. Niektóre świadczenia wymagają dopłaty. Szczegółowy katalog świadczeń zdrowotnych znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.

Przewiń w prawo, żeby zobaczyć całą tabelę

Zakres świadczeń zdrowotnych
Wariant podstawowy
Wariant rozszerzony
Całodobowa pomoc lekarska
Telekonsultacje z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej: internistą, lekarzem rodzinnym, pediatrą.
Telekonsultacje ze specjalistą
• dla osób od 18. roku życia
• dla osób poniżej 18. roku życia
• 17 specjalistów
• 11 specjalistów
24 specjalistów
15 specjalistów
Konsultacje lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej: internista, lekarz rodzinny, pediatra
dopłata 40 zł do każdej konsultacji
dopłata 40 zł do każdej konsultacji
Konsultacje ze specjalistą

• dla osób od 18. roku życia
• dla osób poniżej 18. roku życia
dopłata 40 zł do każdej konsultacji
• 17 specjalistów
• 11 specjalistów
dopłata 40 zł do każdej konsultacji
• 33 specjalistów
• 20 specjalistów
Zabiegi ambulatoryjne
Diagnostyka laboratoryjna
24 badania
126 badań
Diagnostyka obrazowa (RTG, USG)
11 badań
143 badania
Diagnostyka obrazowa specjalistyczna (badania endoskopowe, TK, MR)
dopłata 140 zł do każdego badania
Badania czynnościowe
2 badania
12 badań
Badania profilaktyczne raz w roku bez skierowania
Szczepienia
tężec
tężec, grypa, WZW A i B
Wizyty domowe
dopłata 40 zł do każdej wizyty
Rehabilitacja
20 zabiegów
Sanatorium
transport i pobyt w sanatorium
– limit 4000 zł
Śmierć ubezpieczonego
Wysokość sumy ubezpieczenia: 1000 zł
Jak korzystać z ubezpieczenia

Jak korzystać z ubezpieczenia

1

Wejdź na uniqa.telemedi.com

Kliknij "Przejdź do rejestracji" i załóż konto pacjenta

Załóż konto pacjenta
2

Podaj adres e-mail i nadaj hasło

3

Uzupełnij dane osobowe

4

W polu "Kod Vouchera" wprowadź PESEL

jeśli nie masz numeru PESEL, podaj numer dokumentu tożsamości

Zaakceptuj regulamin serwisu oraz politykę prywatności i kliknij "Załóż konto".

1

Zaloguj się na konto pacjenta, wejdź w zakładkę "Umów się" i kliknij "Wizyta zdalna"

Załóż konto pacjenta
2

Wybierz specjalizację lekarza, formę kontaktu (chat, videoczat lub telefon)

3

Opisz objawy, które masz

4

Dołącz dokumentację medyczną, jeżeli ją posiadasz.

Po zamówieniu telekonsultacji otrzymasz SMS lub e-mail z potwierdzeniem jej terminu i pojawi się ona w zakładce "Zaplanowane".

1

Zadzwoń na infolinię medyczną +48 22 357 40 47 lub zgłoś zapotrzebowanie przez konto pacjenta.

Zadzwoń 22 357 40 47
2

Rezerwuj termin

Partner medyczny zarezerwuje termin Twojej wizyty lub badania. Jeśli wizyta lub badanie są objęte dopłatą, otrzymasz SMS z linkiem do płatności.

3

Płatność

Zapłać wskazaną kwotę w ciągu 4 godzin od otrzymania linku do płatności on-line. Jeżeli nie zapłacisz, link do płatności zostanie dezaktywowany, a termin wizyty lub badania anulowany.

Potwierdzenie wizyty

Po tym, jak umówisz wizytę lub badanie, otrzymasz SMS z potwierdzeniem. Termin pojawi się również w koncie pacjenta w zakładce "Zaplanowane".

1

Zadzwoń do Centrum Operacyjnego pod numer +48 22 599 91 83

    Zadzwoń
    2

    Opisz zdarzenie i dostarcz dokumentację medyczną (jeśli jest wymagana).

    3

    Poczekaj na weryfikację i wydanie decyzji dotyczącej świadczenia.

    Wydanie decyzji

    Poinformujemy Ciebie lub osobę współubezpieczoną, czy nasze ubezpieczenie obejmuje zdarzenie, które zgłaszasz. Jeśli tak, ustalimy termin i miejsce pobytu w senatorium. Jeśli zdarzenie, które zgłaszasz, nie ma w zakresie naszego ubezpieczenia, odmówimy realizacji świadczenia.

    Dokumenty

    Dokumenty