Twoje ubezpieczenie mieszkaniowe
Wybierz, co chcesz zrobić:
Wybierz, co chcesz zrobić:
Obsługa w koncie klienta
- Sprawdzisz ofertę przedłużenia polisy
- Zamówisz dokumenty
- Uregulujesz płatności
- Zmienisz dane kontaktowe i adresowe
- Zgłosisz szkodę
Cesja
- Cesję zgłoś przez formularz, nie musisz tego robić osobiście w oddziale. Po wprowadzeniu przez nas zmian na polisie, wyślemy aneks do umowy ubezpieczenia na adres e-mail lub pocztą tradycyjną.
- Jeśli zgłaszasz dodanie cesji przygotuj: nazwę i adres siedziby, NIP i REGON, numer rachunku, na który spłacasz kredyt.
- Jeśli zgłaszasz zniesienie cesji przygotuj: zaświadczenia o całkowitej spłacie kredytu lub zniesieniu cesji.
Reklamacje
- Jeśli jesteś niezadowolony z naszych usług i uważasz, że powinniśmy rozwiązać Twoją sprawę inaczej, wypełnij formularz reklamacyjny.
- Zapoznamy się z Twoim zgłoszeniem i udzielimy odpowiedzi maksymalnie do 30 dni.
- Skorzystanie z tego formularza w innej sprawie może spowodować wydłużenie obsługi.
Wszystkie dane, o które prosimy w formularzu są niezbędne do poprawnego przyjęcia zgłoszenia. Dane przekazane w formularzu są bezpieczne - szczegóły w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych na www.uniqa.pl/dane-osobowe/ oraz na www.uniqa.pl/bezpieczenstwo.