Zespoły Call Center, do których rekrutujemy

Call Center Sprzedażowe

stań w pierwszej linii kontaktu i punktu styku z marką UNIQA wśród potencjalnych klientów. Zostań członkiem zespołu ponad 120 osób.

Call Center Obsługowe

wejdź na wyższy poziom relacji z klientem, poszukaj praktycznych rozwiązań. Bądź ważnym głosem w dodatkowych projektach. Zostań członkiem zespołu ponad 200 osób.

Aktualne oferty pracy

Młodsza/y Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta

Call Center
Warszawa
Aplikuj

Doradca/Doradczyni ds. ubezpieczeń

Call Center
Cała Polska
Aplikuj
Nie widzisz oferty pracy dla siebie?

Chcesz pracować w UNIQA – Daj nam się poznać!

APLIKUJ

Etapy rekrutacji

Rozmowa telefoniczna (około 15 min. Twojego czasu)

Porozmawiasz z rekruterem, który zada Ci kilka pytań, aby poznać Twoje doświadczenie, motywację oraz oczekiwania. Opowie Ci o pracy i warunkach pracy na wybranym przez Ciebie stanowisku.

Spotkanie ONLINE (około 30 min. Twojego czasu)

Spotkasz się z przyszłym liderem, aby poznać się i porozmawiać o Twoich kompetencjach miękkich i umiejętnościach wymaganych na wybranym stanowisku. Przy tej okazji przybliżymy Ci naszą kulturę organizacyjną.

Poznaj nasz zespół

W UNIQA pracuję od 15 lat z czego 13 na stanowisku menedżerskim. Ja to My, My to zespół, bez mojego zespołu nie byłoby mnie. Liczą się ludzie. Każdego dnia ponad czterdziestoosobowy zespół stawia czoła przeróżnym  wyzwaniom. Cenimy sobie elastyczny czas pracy i swobodę wypowiedzi, szczerość, uczciwość i tolerancję. Podchodzimy do pracy z otwartą głową i choć czasem mamy trudności wspólnie je rozwiązujemy. Ilość zadań obsługiwanych w zespole liczymy w milionach sztuk rocznie.

Michał Radwański

Menedżer w Zespole Procesów Masowych w Pionie Wsparcia Klienta.

Zarządzam zespołem, w którym 8 lat temu sama zaczynałam przygodę z Uniqa na stanowisku Młodszego Specjalisty. Mój zespół to 25 osób, które każdego dnia dbają o satysfakcję naszych Klientów i pomagają tym, którzy kupili w UNIQA ubezpieczenie na życie lub zdrowie. W pracy stawiam na budowanie relacji i partnerską współpracę z moimi pracownikami. Wierzę, że zadowolony pracownik to zadowolony Klient, więc w równym stopniu dbam o realizację celów biznesowych jak i o dobrą atmosferę w zespole.

Joanna Jachimowicz

Menadżerka Zespołu Obsługi Klienta

Doceniam, że UNIQA ma mocno zakorzenione wartości. Firmie zależy na budowaniu mocnych relacji między pracownikami, ale też i tych z klientami bazując na dostarczeniu wysokiej jakości produktów oraz usług. Dzięki temu mam poczucie, że moja praca jest ważna i ma znaczenie. W swojej pracy doceniam otwartość firmy na sugestie i pomysły pracowników. Czuję, że firma pyta i słucha, uznaje nasz głos za część procesu, który wspólnie buduje nasz  sukces.

Dominika Jakubowska

Menedżerka Zespołu Obsługi Ubezpieczeń Indywidualnych

Praca w UNIQA jest dla mnie jak nieplanowana podróż, ponieważ codziennie mam kontakt z innymi klientami, dzięki którym mam motywację do ciężkiej pracy, bo nic tak nie motywuje jak mile zaskoczony klient z naszej obsługi oraz ofert. Najbardziej doceniam w pracy to, że pomimo długiego stażu ciągle doznaje nowych doświadczeń, co sprawia, że moja praca jest bardzo ciekawa. Sumiennie wykonywana praca i wychodzenie z inicjatywą jest doceniane przez pracodawcę.

Artur Nowicki

Doradca ds. Ubezpieczeń

Praca w UNIQA, to wspaniała okazja dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności, cieszyć się atrakcyjnymi benefitami oraz pracować w przyjaznej i innowacyjnej atmosferze. Mamy dostęp do szkoleń i nowoczesnych narzędzi, co umożliwia pracownikom rozwijanie swoich umiejętności i kwalifikacji. Firma inwestuje w rozwój swoich pracowników, zapewniając im wsparcie menedżerów i specjalistów. Firma dba również o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym swoich pracowników, oferując elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej. Mam zapewnioną prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz  dostęp do licznych programów zdrowotnych.

Karolina Frańczak

Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Grupowych Ubezpieczeń Korporacyjnych

Jak będą wyglądały Twoje pierwsze kroki w UNIQA

Przez pierwsze dni w UNIQA poznajemy się nawzajem. Trwa onboarding podczas którego, dowiesz się więcej o naszej organizacji i poznasz swojego trenera bądź trenerkę. Całość potrwa ok. 4 tygodni.

Na początku zaprosimy Cię na spotkanie organizacyjne na którym przedstawimy plan szkoleń oraz dalsze kroki pracy w UNIQA.

Całość rozpoczniemy szkoleniami produktowymi. Poznasz nasze narzędzia tj. STOK czy OFE. Dowiesz się wszystkiego o zgłoszeniach na dyżur/zcc.

Następnie przybliżymy Ci wiedzę z zakresu ubezpieczeń grupowych/GNF/KUG oraz roszczeń, które otrzymujemy od klientów. 

W ostatnim kroku dowiesz się więcej o ubezpieczeniach szkolnych oraz polisach inwestycyjno-ochronnych. Po każdym z obszarów, zaprosimy Cię na test sprawdzający, który pomoże utrwalić Twoją wiedzę.