Wszystkie dane, o które prosimy w formularzu są niezbędne do poprawnego przyjęcia zgłoszenia. Dane przekazane w formularzu są bezpieczne - szczegóły w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych na www.uniqa.pl/dane-osobowe/ oraz na www.uniqa.pl/bezpieczenstwo.
Jak sprawdzić terminy i wysokości składki ubezpieczeniowej?
Informacje o wysokości składki ubezpieczeniowej oraz terminy płatności znajdziesz w dokumencie polisy lub w koncie mojaUNIQA. Możesz też wypełnić formularz online, a skontaktujemy się z Tobą w sprawie płatności.
Czy można opłacić ratę składki ubezpieczeniowej w późniejszym terminie?
Prosimy o terminowe uregulowanie wpłat, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie ubezpieczeniowej. W razie nieopłacenia w terminie składki należnej z tytułu umowy ubezpieczenia UNIQA może wezwać do jej zapłaty. W przypadku braku płatności w terminie określonym na wezwaniu, ubezpieczenia dobrowolne ulegną rozwiązaniu z dniem następnym. UNIQA może też rozpocząć postępowanie windykacyjne w celu uzyskania zaległej raty składki.
W jaki sposób mogę opłacić składkę ubezpieczenia?
Możesz zapłacić składkę ubezpieczeniową przez:
- przelew bankowy (numer konta bankowego, na który należy wpłacić składkę jest na polisie)
- szybki przelew online(link do płatności znajdziesz w koncie mojaUNIQA)
- kartę płatniczą VISA, VISA Electron, MasterCard Electronic, Maestro.
W jaki sposób mogę otrzymać zwrot składki?
O zwrot składki może się ubiegać jedynie osoba ubezpieczająca pojazd. W celu otrzymania zwrotu składki z polisy wypełnij formularz online. Zwrot przysługuje w sytuacji:
- Złomowania/ wyrejestrowania pojazdu
- Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni od zawarcia ubezpieczenia lub podwójnego ubezpieczenia
- Sprzedaży pojazdu - w zakresie ubezpieczeń dobrowolnych oraz OC - jeżeli nowy nabywca wypowie polisę OC