Wybierz rodzaj ubezpieczenia w ramach którego, chcesz skorzystać z samochodu zastępczego:

Informacje

  • Jeśli Twój samochód został uszkodzony przez pojazd ubezpieczony w UNIQA, przysługuje Ci samochód zastępczy na uzasadniony okres. Wypożyczony pojazd nie może być w wyższym segmencie, niż Twoje auto. Może to być samochód tej samej klasy bądź niższej.  
  • Samochód zastępczy przysługuje na czas niezbędny do wykonania naprawy Twojego uszkodzonego samochodu lub na cały uzasadniony okres likwidacji szkody, jeśli Twój samochód w związku z powstałymi w zdarzeniu uszkodzeniami nie nadaje się do jazdy.
  • Możesz dobrowolnie wybrać firmę, która będzie realizowała usługę w cenie nie wyższej niż proponowana przez UNIQA. W przypadku przekroczenia akceptowanych przez UNIQA stawek, zwrot kosztów z tytułu najmu zostanie zweryfikowany do oferty UNIQA. Wysokość akceptowanych stawek wynika bezpośrednio z umów zawartych między UNIQA, a firmami współpracującymi. Informację o stawkach wynajmu pojazdów zastępczych z OC sprawcy, znajdziesz w poniższej tabeli.

Wynajem samochodu zastępczego z sieci UNIQA

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnego najmu z sieci UNIQA. Jeśli wynajmiesz pojazd zastępczy w sieci UNIQA, otrzymujesz: 

  • Bezpłatne podstawienie i zwrot/zdanie pojazdu zastępczego (również w dwóch różnych miejscach),
  • Możliwość wyjazdu samochodem zastępczym za granice kraju oraz brak limitu kilometrów,
  • Brak konieczności wpłaty kaucji bądź blokady środków na karcie,
  • Najmy rozliczamy bezpośrednio z wypożyczalniami współpracującymi, dlatego zyskujesz gwarancję pokrycia pełnych kosztów najmu.

Kontakt

Chcesz skorzystać z samochodu  zastępczego lub potwierdzić stawki za wynajem?
Przygotuj numer szkody, który wysłaliśmy do Ciebie mailem po zarejestrowaniu Twojego zgłoszenia i zadzwoń pod numer: 
(+48) 22 589 90 66 
(infolinia czynna: pon. – sb. w godz: 09:00 – 17:00).

Informacje

Jeśli Twój pojazd został skradziony, uległ wypadkowi albo awarii, to w ramach ubezpieczenia Assistance przysługuje Ci samochód zastępczy. Maksymalny czas przysługiwania samochodu zastępczego jest zgodny z wykupionym wariantem Assistance i jest zależny od poniższych sytuacji:

  • kradzież pojazdu – na czas potrzebny do jego odnalezienia,
  • wypadek lub awarii – na czas naprawy pojazdu przez warsztat,
  • szkoda całkowita, tj. gdy pojazd nie będzie naprawiany – na cały okres, który wynika z zakupionego wariantu Assistance.

Jeżeli posiadasz więcej niż jeden wariant ubezpieczenia Assistance, który zapewnia samochód zastępczy (np. MIDI i Standard), to limity czasowe, które wynikają z poszczególnych wariantów, sumują się. Szczegóły dotyczące aktualnych limitów czasowych wynajmu samochodu zastępczego w poszczególnych wariantach ubezpieczenia Assistance znajdziesz w tabeli.

Wskazówki

Jeżeli chcesz skorzystać z samochodu zastępczego w ramach ubezpieczenia Assistance, pamiętaj, aby:

  • upewnić się, że Twój pojazd nie nadaje się do dalszej jazdy albo został skradziony,
  • nie podejmować działań we własnym zakresie i niezwłocznie skontaktować się z infolinią assistance,
  • w sytuacji wypadku lub awarii - skorzystać z zorganizowanej przez nas usługi holowania pojazdu do warsztatu,
  • w sytuacji kradzieży pojazdu – niezwłocznie zgłosić ten fakt policji i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia,
  • korzystać z samochodu zastępczego tylko na terytorium kraju, w którym zostanie on wynajęty.

Kontakt

Chcesz skorzystać z samochodu  zastępczego w ramach Assistance w ubezpieczeniu AutoCasco?
Przygotuj numer szkody, który wysłaliśmy do Ciebie mailem po zarejestrowaniu Twojego zgłoszenia lub numer polisy lub numer rejestracyjny pojazdu i zadzwoń:
(+48) 22 599 90 98 (infolinia assistance jest dostępna 24h/7dni) .