Wybierz rodzaj ubezpieczenia w ramach którego, chcesz skorzystać z samochodu zastępczego:
Informacje
- Jeśli Twój samochód został uszkodzony przez pojazd ubezpieczony w UNIQA, przysługuje Ci samochód zastępczy na uzasadniony okres. Wypożyczony pojazd nie może być w wyższym segmencie, niż Twoje auto. Może to być samochód tej samej klasy bądź niższej.
- Samochód zastępczy przysługuje na czas niezbędny do wykonania naprawy Twojego uszkodzonego samochodu lub na cały uzasadniony okres likwidacji szkody, jeśli Twój samochód w związku z powstałymi w zdarzeniu uszkodzeniami nie nadaje się do jazdy.
- Możesz dobrowolnie wybrać firmę, która będzie realizowała usługę w cenie nie wyższej niż proponowana przez UNIQA. W przypadku przekroczenia akceptowanych przez UNIQA stawek, zwrot kosztów z tytułu najmu zostanie zweryfikowany do oferty UNIQA. Wysokość akceptowanych stawek wynika bezpośrednio z umów zawartych między UNIQA, a firmami współpracującymi. Informację o stawkach wynajmu pojazdów zastępczych z OC sprawcy, znajdziesz w poniższej tabeli.
Wynajem samochodu zastępczego z sieci UNIQA
Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnego najmu z sieci UNIQA. Jeśli wynajmiesz pojazd zastępczy w sieci UNIQA, otrzymujesz:
- Bezpłatne podstawienie i zwrot/zdanie pojazdu zastępczego (również w dwóch różnych miejscach),
- Możliwość wyjazdu samochodem zastępczym za granice kraju oraz brak limitu kilometrów,
- Brak konieczności wpłaty kaucji bądź blokady środków na karcie,
- Najmy rozliczamy bezpośrednio z wypożyczalniami współpracującymi, dlatego zyskujesz gwarancję pokrycia pełnych kosztów najmu.
Kontakt
Chcesz skorzystać z samochodu zastępczego lub potwierdzić stawki za wynajem?
Przygotuj numer szkody, który wysłaliśmy do Ciebie mailem po zarejestrowaniu Twojego zgłoszenia i zadzwoń pod numer:
(+48) 22 589 90 66
(infolinia czynna: pon. – sb. w godz: 09:00 – 17:00).
Informacje
Jeśli Twój pojazd został skradziony, uległ wypadkowi albo awarii, to w ramach ubezpieczenia Assistance przysługuje Ci samochód zastępczy. Maksymalny czas przysługiwania samochodu zastępczego jest zgodny z wykupionym wariantem Assistance i jest zależny od poniższych sytuacji:
- kradzież pojazdu – na czas potrzebny do jego odnalezienia,
- wypadek lub awarii – na czas naprawy pojazdu przez warsztat,
- szkoda całkowita, tj. gdy pojazd nie będzie naprawiany – na cały okres, który wynika z zakupionego wariantu Assistance.
Jeżeli posiadasz więcej niż jeden wariant ubezpieczenia Assistance, który zapewnia samochód zastępczy (np. MIDI i Standard), to limity czasowe, które wynikają z poszczególnych wariantów, sumują się. Szczegóły dotyczące aktualnych limitów czasowych wynajmu samochodu zastępczego w poszczególnych wariantach ubezpieczenia Assistance znajdziesz w tabeli.
Wskazówki
Jeżeli chcesz skorzystać z samochodu zastępczego w ramach ubezpieczenia Assistance, pamiętaj, aby:
- upewnić się, że Twój pojazd nie nadaje się do dalszej jazdy albo został skradziony,
- nie podejmować działań we własnym zakresie i niezwłocznie skontaktować się z infolinią assistance,
- w sytuacji wypadku lub awarii - skorzystać z zorganizowanej przez nas usługi holowania pojazdu do warsztatu,
- w sytuacji kradzieży pojazdu – niezwłocznie zgłosić ten fakt policji i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia,
- korzystać z samochodu zastępczego tylko na terytorium kraju, w którym zostanie on wynajęty.
Kontakt
Chcesz skorzystać z samochodu zastępczego w ramach Assistance w ubezpieczeniu AutoCasco?
Przygotuj numer szkody, który wysłaliśmy do Ciebie mailem po zarejestrowaniu Twojego zgłoszenia lub numer polisy lub numer rejestracyjny pojazdu i zadzwoń:
(+48) 22 599 90 98 (infolinia assistance jest dostępna 24h/7dni) .