Wszystkie dane, o które prosimy w formularzu są niezbędne do poprawnego przyjęcia zgłoszenia. Dane przekazane w formularzu są bezpieczne - szczegóły w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych na www.uniqa.pl/dane-osobowe/ oraz na www.uniqa.pl/bezpieczenstwo.
W dalszym procesie likwidacji szkody mogą być potrzebne dokumenty:
- Notatka policyjna lub oświadczenie spisane ze sprawcą
- Wyrok sądu lub postanowienie z prokuratury (jeśli jesteś w ich posiadaniu)
- Poglądowe zdjęcia widocznych uszkodzeń
Jeśli posiadasz nagranie z videorejestratora lub monitoringu, zachowaj je przez rok od zdarzenia. W razie potrzeby, poprosimy Cię o jego udostępnienie. Nagrania z monitoringu (np. na parkingu sklepu) mogą być przechowywane przez krótki czas. Zabezpiecz je szybko, jeśli Twoim zdaniem dokumentują przebieg zdarzenia.
W przypadku szkód zgłaszanych z ubezpieczenia OC, dla pojazdów o wieku nie większym niż 15 lat, zapraszamy do skorzystania z naprawy bezgotówkowej w naszej sieci naprawczej. Gwarantujemy:
- wysoką jakość usług
- odbiór uszkodzonego samochodu ze wskazanego miejsca
- możliwość umówienia się na dogodny termin
- bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy
W celu zorganizowania bezpłatnego pojazdu zastępczego na zasadny czas naprawy zadzwoń pod numer:
(+48) 22 589 90 66 (godziny pracy konsultantów PN - SB 09:00 – 17:00)