Ubezpieczenia mieszkaniowe - pomoc i obsługa

Wezwij pomoc

Assistance mieszkaniowy

Awaria w domu i potrzebujesz fachowca np. hydraulika, elektryka, ślusarza lub konieczna jest pomoc serwisu RTV/AGD/PC

Zadzwoń

+48 22 599 90 98
(opłata zgodna z taryfą operatora)

Zgłoś szkodę

Przed zgłoszeniem szkody przygotuj:

  • zalanie mieszkania / zalanie sąsiedzkie
    - oświadczenie osoby odpowiedzialnej za powstanie szkody
    - zdjęcia uszkodzonego mienia
    - dane spółdzielni lub zarządcy (nazwa, adres, nr telefonu, adres e-mail)
    - protokół ze zdarzenia, sporządzony przez pracownika spółdzielni lub zarządcę budynku (jeśli jesteś w jego posiadaniu)
  • włamanie i kradzież
    - wykaz skradzionych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
    - rachunki lub faktury potwierdzające zakup skradzionych przedmiotów
    - dokument potwierdzający zgłoszenie zdarzenia na policję wraz z numerem prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji
    • przepięcie
      - wykaz uszkodzonych sprzętów z informacją o wartości i dacie zakupu
      - rachunki za zakup lub kartę gwarancyjną
    • pożar domu
      - wykaz zniszczonych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
      - rachunki lub faktury potwierdzające zakup zniszczonych przedmiotów
      - zdjęcia uszkodzonych przedmiotów
      - jeżeli zdarzenie zostało zgłoszone na policję, dokument potwierdzający zgłoszenie wraz z numerem prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji (jeżeli to nie Ty zawiadomiłeś policję, podaj nam jedynie dane jednostki, którą przybyła na miejsce zdarzenia bądź prawdopodobnie zajmuje się sprawą).

     

    Zgłoś zdarzenie

     

    Pytania i odpowiedzi

    Wybierz interesujący Cię temat