Wszystkie dane, o które prosimy w formularzu są niezbędne do poprawnego przyjęcia zgłoszenia.  Dane  przekazane w formularzu są bezpieczne - szczegóły w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych na www.uniqa.pl/dane-osobowe/ oraz na www.uniqa.pl/bezpieczenstwo.

Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:

  • oświadczenie osoby odpowiedzialnej za powstanie szkody
  • zdjęcia uszkodzonego mienia
  • dane spółdzielni lub zarządcy (nazwa, adres, nr telefonu, adres e-mail)
  • protokół ze zdarzenia, sporządzony przez pracownika spółdzielni lub zarządcę budynku (jeśli jesteś w jego posiadaniu)

Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:

  • wykaz skradzionych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
  • rachunki lub faktury potwierdzające zakup skradzionych przedmiotów
  • dokument potwierdzający zgłoszenie zdarzenia na policję wraz z numerem prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji

Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:

  • wykaz uszkodzonych sprzętów z informacją o wartości i dacie zakupu
  • ​​​​​​​rachunki za zakup lub kartę gwarancyjną

Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:

  • wykaz zniszczonych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
  • rachunki lub faktury potwierdzające zakup zniszczonych przedmiotów
  • zdjęcia uszkodzonych przedmiotów
  • jeżeli zdarzenie zostało zgłoszone na policję, dokument potwierdzający zgłoszenie wraz z numerem prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji (jeżeli to nie Ty zawiadomiłeś policję, podaj nam jedynie dane jednostki, którą przybyła na miejsce zdarzenia bądź prawdopodobnie zajmuje się sprawą)

 

Pamiętaj !

Sprawdź skrzynkę mailową i wiadomości SMS, które do Ciebie wyślemy.

Co dalej z Twoją szkodą?

Po nadaniu numeru szkody wybierzemy ścieżkę likwidacji odpowiednią do Twojej szkody, może to być wycena online w aplikacji mobilnej, w której przekażesz nam szczegółowe dane dotyczące zdarzenia.

Obejrzyj film i zobacz, jakie to proste.