Wszystkie dane, o które prosimy w formularzu są niezbędne do poprawnego przyjęcia zgłoszenia. Dane przekazane w formularzu są bezpieczne - szczegóły w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych na www.uniqa.pl/dane-osobowe/ oraz na www.uniqa.pl/bezpieczenstwo.
Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:
- oświadczenie osoby odpowiedzialnej za powstanie szkody
- zdjęcia uszkodzonego mienia
- dane spółdzielni lub zarządcy (nazwa, adres, nr telefonu, adres e-mail)
- protokół ze zdarzenia, sporządzony przez pracownika spółdzielni lub zarządcę budynku (jeśli jesteś w jego posiadaniu)
Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:
- wykaz skradzionych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
- rachunki lub faktury potwierdzające zakup skradzionych przedmiotów
- dokument potwierdzający zgłoszenie zdarzenia na policję wraz z numerem prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji
Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:
- wykaz uszkodzonych sprzętów z informacją o wartości i dacie zakupu
- rachunki za zakup lub kartę gwarancyjną
Dokumenty, które mogą być potrzebne do likwidacji szkody:
- wykaz zniszczonych przedmiotów z informacją o wartości i dacie zakupu
- rachunki lub faktury potwierdzające zakup zniszczonych przedmiotów
- zdjęcia uszkodzonych przedmiotów
- jeżeli zdarzenie zostało zgłoszone na policję, dokument potwierdzający zgłoszenie wraz z numerem prowadzonej sprawy, nazwą i adresem jednostki policji (jeżeli to nie Ty zawiadomiłeś policję, podaj nam jedynie dane jednostki, którą przybyła na miejsce zdarzenia bądź prawdopodobnie zajmuje się sprawą)
Pamiętaj !
Sprawdź skrzynkę mailową i wiadomości SMS, które do Ciebie wyślemy.
Co dalej z Twoją szkodą?
Po nadaniu numeru szkody wybierzemy ścieżkę likwidacji odpowiednią do Twojej szkody, może to być wycena online w aplikacji mobilnej, w której przekażesz nam szczegółowe dane dotyczące zdarzenia.
Obejrzyj film i zobacz, jakie to proste.