Ubezpieczenie dla klientów mBanku
Przed złożeniem wniosku o wypłatę świadczenia, przygotuj wszystkie poniższe dokumenty.
Dzięki temu szybciej otrzymasz decyzję w swojej sprawie.
Jakie dokumenty będą potrzebne?
- zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
- odpis skrócony aktu zgonu ubezpieczonego
- karta statystyczna zgonu ubezpieczonego lub inny dokument medyczny potwierdzający przyczynę zgonu
- dokumentacja medyczna z przychodni, szpitala lub adresy placówek medycznych, w których ubezpieczony był zarejestrowany i leczony w związku z zaistniałym zdarzeniem ubezpieczeniowym
- dokumenty potwierdzające roczne dochody każdego z ubezpieczonych objętych ochroną ubezpieczeniową w związku z jedną umową kredytu/pożyczki za rok poprzedzający rok wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego (np. PIT za poprzedni rok)
- zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości każdego z uprawnionych do otrzymania świadczenia
- karta wyjazdowa karetki pogotowia lub karta SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) (wymagane, jeśli zdarzenie jest następstwem nieszczęśliwego wypadku)
- notatka policyjna/protokół BHP (wymagane, jeżeli były sporządzone)
- dokument zamykający prowadzone postępowanie bądź adres prokuratury, sądu, policji (wymagane, jeżeli było prowadzone postępowanie wyjaśniające)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości współmałżonka/partnera
• odpis skrócony aktu zgonu współmałżonka/partnera
• karta statystyczna zgonu współmałżonka/partnera lub inny dokument medyczny potwierdzający przyczynę zgonu
• dokumentacja medyczna z przychodni, szpitala lub adresy placówek medycznych, w których współmałżonek/partner był zarejestrowany i leczony w związku z zaistniałym zdarzeniem ubezpieczeniowym
• dokumenty potwierdzające roczne dochody każdego z ubezpieczonych objętych ochroną ubezpieczeniową w związku z jedną umową kredytu/pożyczki za rok poprzedzający rok wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego (np. PIT za poprzedni rok)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości każdego z uprawnionych do otrzymania świadczenia
• karta wyjazdowa karetki pogotowia lub karta SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) (wymagane, jeśli zdarzenie jest następstwem nieszczęśliwego wypadku)
• notatka policyjna/protokół BHP (wymagane, jeżeli były sporządzone)
• dokument zamykający prowadzone postępowanie bądź adres prokuratury, sądu, policji (wymagane, jeżeli było prowadzone postępowanie wyjaśniające)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• pełna dokumentacja medyczna z diagnostyki i leczenia choroby od wystąpienia pierwszych objawów, np.: historia choroby z poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (lekarza rodzinnego), historia choroby z poradni specjalistycznej, karta informacyjna z leczenia szpitalnego
• dokumentacja medyczna obejmująca okres sprzed objęcia ochroną ubezpieczeniową (wymagane w przypadku wystąpienia zdarzenia związanego z chorobą zdiagnozowaną przed rozpoczęciem ochrony ubezpieczeniowej)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• pełna karta informacyjna leczenia szpitalnego z pobytu w szpitalu, podczas którego odbyła się operacja, lub karta zabiegu z historią wizyty z placówki medycznej, jeżeli zabieg odbył się w trybie ambulatoryjnym
• dokumentacja medyczna obejmująca okres sprzed objęcia ochroną ubezpieczeniową (wymagane w przypadku wystąpienia zdarzenia związanego z chorobą zdiagnozowaną przed rozpoczęciem ochrony ubezpieczeniowej)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• pełna karta informacyjna leczenia szpitalnego z datami pobytu
• karta wyjazdowa karetki pogotowia lub karta SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) (wymagane, jeśli zdarzenie jest następstwem nieszczęśliwego wypadku)
• notatka policyjna/protokół BHP (wymagane, jeżeli były sporządzone)
• dokument zamykający prowadzone postępowanie bądź adres prokuratury, sądu, policji (wymagane, jeżeli było prowadzone postępowanie wyjaśniające)
• odpis skrócony aktu urodzenia dziecka bądź zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości
• pełna karta informacyjna leczenia szpitalnego z datami pobytu
• karta wyjazdowa karetki pogotowia lub karta SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) (wymagane, jeśli zdarzenie jest następstwem nieszczęśliwego wypadku)
• notatka policyjna/protokół BHP (wymagane, jeżeli były sporządzone)
• dokument zamykający prowadzone postępowanie bądź adres prokuratury, sądu, policji (wymagane, jeżeli było prowadzone postępowanie wyjaśniające)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• orzeczenie komisji lekarskiej ZUS lub innego organu rentowego o całkowitej niezdolności do pracy
• pełna dokumentacja medyczna z diagnostyki i leczenia choroby od wystąpienia pierwszych objawów, np.: historia choroby z poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (lekarza rodzinnego), historia choroby z poradni specjalistycznej, karta informacyjna z leczenia szpitalnego
• dokumenty potwierdzające roczne dochody każdego z ubezpieczonych objętych ochroną ubezpieczeniową w związku z jedną umową kredytu/pożyczki za rok poprzedzający rok wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego (np. PIT za poprzedni rok)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• zaświadczenie lub kopia decyzji z urzędu pracy informujących o uzyskaniu statusu osoby bezrobotnej z prawem do pobierania zasiłku
• świadectwo pracy z ostatniego miejsca zatrudnienia
• ostatnia umowa o pracę, kontrakt menedżerski lub zaświadczenie pracodawcy o nawiązaniu stosunku pracy wraz z oznaczeniem terminu, na który został zawarty
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• zwolnienie lekarskie potwierdzające czasową niezdolność do pracy
• pełna dokumentacja medyczna z diagnostyki i leczenia choroby od wystąpienia pierwszych objawów, np.: historia choroby z poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (lekarza rodzinnego), historia choroby z poradni specjalistycznej, karta informacyjna z leczenia szpitalnego
• zaświadczenie stwierdzające przyczynę czasowej niezdolności do pracy wystawione przez lekarza, komisję lekarską ZUS lub inny organ rentowy
• faktury lub rachunki, do których pokrycia zobowiązany był ubezpieczony w okresie po wystąpieniu czasowej niezdolności do pracy wraz z potwierdzeniami dokonania miesięcznych opłat eksploatacyjnych z tego tytułu
• kserokopia umowy najmu nieruchomości, której dotyczą miesięczne opłaty eksploatacyjne (wymagane, jeżeli ubezpieczony występuje jako najemca)
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• wyciągi potwierdzające nieuprawnione transakcje
• potwierdzenie dokonania nieuprawnionych transakcji wydrukowane z systemu banku
• zaświadczenie policji o przyjęciu zgłoszenia o dokonaniu nieuprawnionej transakcji
• postanowienie prokuratury o wszczęciu lub zakończeniu śledztwa/dochodzenia w związku z zaistniałym zdarzeniem
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• wyciągi stwierdzające pobranie środków pieniężnych przy użyciu karty z bankomatu, oddziału banku lub z innej uprawnionej jednostki lub potwierdzenie dokonania transakcji wydrukowane z systemu banku
• raport policyjny zawierający podstawę prawną kwalifikującą dane okoliczności lub kopię postanowienia prokuratury o wszczęciu lub zakończeniu śledztwa/dochodzenia w związku z zaistniałym zdarzeniem
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• dowód zakupu mienia dokonanego przy użyciu karty lub telefonu
• raport policyjny zawierający podstawę prawną kwalifikującą dane okoliczności lub kopię postanowienia prokuratury o wszczęciu lub zakończeniu śledztwa/dochodzenia w związku z zaistniałym zdarzeniem
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• dokumenty potwierdzające wystąpienie szkody niezbędne do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa albo wysokości odszkodowania (wymagane, jeżeli w ich posiadaniu jest ubezpieczony)
• faktury, rachunki, do zapłaty których zobowiązany jest ubezpieczony
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• pełna dokumentacja medyczna z diagnostyki i leczenia choroby od wystąpienia pierwszych objawów, np.: historia choroby z poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (lekarza rodzinnego), historia choroby z poradni specjalistycznej, karta informacyjna z leczenia szpitalnego
• wynik badania histopatologicznego w przypadku rozpoznania nowotworu
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości ubezpieczonego
• dokumentacja medyczna z udzielenia pierwszej pomocy medycznej, np.: karta wyjazdowa karetki pogotowia ratunkowego, karta SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego), karta z Izby Przyjęć, historia choroby od lekarza pierwszego kontaktu)
• dokumentacja medyczna z dalszego leczenia, np. historia choroby z leczenia ambulatoryjnego, karta informacyjnych leczenia szpitalnego, opis wyników badań (np. CT, MRI, USG, RTG)
• zaświadczenie o zakończeniu leczenia i rehabilitacji
• zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości współmałżonka/partnera
• dokumentacja medyczna z udzielenia pierwszej pomocy medycznej, np.: karta wyjazdowa karetki pogotowia ratunkowego, karta SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego), karta z Izby Przyjęć, historia choroby od lekarza pierwszego kontaktu)
• dokumentacja medyczna z dalszego leczenia, np. historia choroby z leczenia ambulatoryjnego, karta informacyjnych leczenia szpitalnego, opis wyników badań (np. CT, MRI, USG, RTG)
• zaświadczenie o zakończeniu leczenia i rehabilitacji
• odpis skrócony aktu urodzenia dziecka bądź zdjęcie lub skan dokumentu tożsamości
• dokumentacja medyczna z udzielenia pierwszej pomocy medycznej, np.: karta wyjazdowa karetki pogotowia ratunkowego, karta SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego), karta z Izby Przyjęć, historia choroby od lekarza pierwszego kontaktu)
• dokumentacja medyczna z dalszego leczenia, np. historia choroby z leczenia ambulatoryjnego, karta informacyjnych leczenia szpitalnego, opis wyników badań (np. CT, MRI, USG, RTG)
• zaświadczenie o zakończeniu leczenia i rehabilitacji
W jakiej formie przygotować dokumenty?
Przygotuj dokumenty w formie skanu lub zrób wysokiej jakości zdjęcia. Akceptujemy formaty PDF, PING, JPG, DOC, DOCX.
Maksymalny rozmiar każdego dołączonego pliku to 5 MB. Dokumentację dołączysz do formularza online.